FAQ

 

Herunder kan du finde guider til opsætning af mail og brug af ftp, i forskellige programmer.

 

 


 

Vælg en guide:

 

Opsætning af mail i Outlook Express ( POP3 ). Opsætning af mail i Outlook ( POP3 ). Guide til Total Commander. Guide til FileZilla.

 


 

 

 

FAQ - Oftestillede spørgsmål:

 

Jeg har uploadet/ændret mine sider, men kan ikke se ændringerne online ?

Du skal genindlæse siden. Dette gøres ved at trykke på "Genindlæs"/"Refresh" i menubaren foroven.
( På Windows kan du trykke "F5", for at genindlæse siden. )

Hjælper dette ikke, skal du tømme din browsers "Cache". Du kan se hvordan det gøres i de forskellige browsere her.

 

 

Jeg har glemt mine login-oplysninger, hvad gør jeg ?

Kontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Hvorfor får jeg fejlen "Siden kan ikke vises" selvom jeg har lagt hjemmesiden op ?

Tjek at din startside eller forside, skal hedde index.xxx eller default.xxx,
hvor xxx er filtypen f.eks. ( .htm .html .asp .php osv... ).
Hvis dette ikke virker se "Jeg har uploadet/ændret mine sider, men kan ikke se ændringerne online".

 

 

Hvordan opretter jeg en ny e-mail-adresse ? 

Hvis du ønsker flere e-mail-adresser, så skriv til web@ResenNet.dk eller ring på tlf. 97852777.

 

 

Hvordan logger man på webmail første gang ? 

Du vil i din velkomst mail, få et link og et førstegangs login.
Tryk på linket og log ind, når du så er logget ind, kan du så oprette en bruger.
Ønsker du hjælp til dette kontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller tlf. 97852777-

 

 

Hvorfor kan jeg ikke sende mails, som fylder meget ?

Du sender post igennem din internetudbyder.
Nogle udbydere har sat et loft på deres SMTP-servere. ( Normalt er loftet på 4-5 MB )
Ring og snak med din internetudbyder.
Har du behov for at sende store mails, tilbyder ResenNet ApS SMTP-service.