Mail support |
Herunder kan du finde guider til opsætning af mail, i forskellige programmer.
Vælg en guide: Generele oplysninger Opsætning Outlook 2007/2010. Opsætning af Outlook 2013/2016/2019. Opsætning af mail på iPhone. Opsætning af Autosvar (POP3/IMAP).
|
FAQ - Oftestillede spørgsmål: |
Hvorfor kan jeg ikke hente post efter at have installeret/opdateret min antivirus ? Nogle antivirus-programmer ændrer i dine e-mail-indstillinger.
Jeg har installeret firewall og kan ikke hente post. Ved forkert konfiguration af diverse firewallprodukter kan man komme til at blokere for hentning af post.
Hvorfor kan jeg ikke sende mails, som fylder meget ? Du sender post igennem din internetudbyder.
Hvor finder jeg loginsiden til webmail ? Du finder en login-side til din webmail nederst til højre på forsiden, eller ved at klikke her.
Hvordan opretter jeg en ny e-mail-adresse ?
Hvis du ønsker flere e-mail-adresser, så skriv til web@ResenNet.dk eller ring på tlf. 97852777.
Jeg har glemt min adgangskode til min e-mail, hvad gør jeg ?
Vi kan sende den adgangskode du angav, da du bestilte din mailkonto.
Hvor store e-mails kan jeg modtage ? Grænsen på ResenNets mailserver er 100MB pr. e-mail.
Jeg kan ikke sende e-mails mere, hvad gør jeg? Det har i mange år været internetudbyderne ( ISP ), som stod for at deres kunder kunne sende e-mails igennem dem.
|